مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 06:502021-01-09فرهنگي

«زنده بادا عشق» رونمایی شد/ «اسماعیلی» از پرکارترین شاعران انقلاب است


شب گذشته در فضای مجازی مراسم رونمایی از کتاب «زنده بادا عشق» مجموعه ای حاوی سروده های رضا اسماعیلی، رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، شب گذشته در فضای مجازی مراسم رونمایی از کتاب زنده بادا عشق مجموعه ای که حاوی سروده های رضا اسماعیلی است رونمایی شد.

* حداد عادل: معرفی شاعران خوب ایران معاصر به پارسی سرایان هند کاری شایسته و بایسته است بر اساس این گزارش، شاعران فارسی زبان ایرانی و خارجی بسیاری در این برنامه شرکت داشتند، اما غلامعلی حداد عادل رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، به مناسبت رونمایی از مجموعه شعر زنده بادا عشق اظهار داشت: تا ابد زنده بماناد ترا نام ای عشق/ که به اقبال تو هر کار توان برد از پیش؛ انتشار کتاب زنده باداعشق را که مجموعه شعر آقای رضا اسماعیلی است کاری مبارک می دانم.

وی افزود: اکنون که به همت دوستان ادب پرور ما مخصوصا جناب قزوه راه آشنایی شاعران پارسی گوی ایرانی و هندی با یکدیگر گشوده و هموار شده، معرفی شاعران خوب ایران معاصر به پارسی سرایان هند کاری شایسته و بایسته است.

آقای اسماعیلی نمونه بارزی از شاعران امروز ایران هستند که زبان شاعرانه دلنشین و روان دارند و شعر را درخدمت گوهر عشق به کار گرفته اند و با کیمیای عشق به سخن رفعت و فَضیلت بخشیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«زنده بادا عشق» رونمایی شد/ «اسماعیلی» از پرکارترین شاعران انقلاب است

«زنده بادا عشق» رونمایی شد/ «اسماعیلی» از پرکارترین شاعران انقلاب است