مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 06:502021-01-09اجتماعي

تردد بین شهرهای زرد نیاز به مجوز ندارد


فرمانده قرارگاه مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر کرج اعلام کرد: برای سفرهای غیرضروری به گیلان و استان های  شمالی کشور هیچ مجوزی در فرمانداری کرج صادر نمی شود.

- ایسنا/البرز فرمانده قرارگاه مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر کرج اعلام کرد: برای سفرهای غیرضروری به گیلان و استان های  شمالی کشور هیچ مجوزی در فرمانداری کرج صادر نمی شود.

غفور قاسم پور روز شنبه 20 دی ماه گفت: از امروز کرج در شرایط زرد کرونایی قرار گرفته است و تنها تردد از مبداء زرد به مقصد نارنجی و قرمز نیاز به مجوز دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به کاهش آمار شیوع کرونا در کشور و تغییر وضعیت شیوع کرونا در اکثر استان های کشور ادامه داد: افراد و نهادهایی که نیاز به سفر ضروری از کرج به شهرهای نارنجی و قرمز دارند باید مجوز لازم را دریافت کنند.

فرماندار کرج گفت: باتوجه به حجم مراجعات برای سفرهای غیر ضروری به استان های شمالی کشور از همین جا اعلام می نماییم که شهرهای استان های گیلان و مازندران هنوز در شرایط قرمز کرونایی قرار دارند و هیچ مجوزی برای سفر تفریحی به شمال کشور صادر نخواهیم کرد.

معاون استاندار البرز همچنین از ایجاد زیرساخت های صدور مجوز تردد الکترونیکی در فرمانداری کرج خبر داد و گفت: تلاش خواهیم کرد به عنوان دومین کلانشهر کشور برای سهولت پاسخگویی به مردم و کاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد بین شهرهای زرد نیاز به مجوز ندارد

تردد بین شهرهای زرد نیاز به مجوز ندارد