مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 06:552021-01-09بين الملل

در میان بازداشت شدگان کپیتال هیل هیچ فرد روسی وجود ندارد


سفارت روسیه در آمریکا اعلام کرد در میان افرادی که به اتهام حمله به ساختمان کنگره ایالت متحده بازداشت شده اند هیچ فرد روسی دیده نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از تاس، سفارت روسیه در آمریکا با صدور بیانیه ای در فیسبوک اعلام کرد: در میان افرادی که در جریان آشوب ششم ژانویه و حمله به ساختمان کنگره آمریکا بازدشت شده اند هیچ شهروند روسی وجود ندارد.

این در حالی است که روزنامه واشنگتن پست گزارش داده یکی از افرادی که در محوطه کنگره آمریکا بازداشت شده تقاضای مترجم روسی کرده است.

چهارشنبه (17 دی) و پس از پایان سخنرانی ترامپ در جمع هوادارانش، صدها تن از حامیان وی به ساختمان کنگره که مشغول بررسی آراء گزینشگران بود هجوم برده و روند تایید نهایی نتایج انتخابات 13 آبان را دچار وقفه کردند.

با این حال پس از فروکش کردن التهابات، نمایندگان مجلس و سناتورها با تایید آراء گزینشگران به پیروزی جو بایدن رسمیت بخشیدند.

در جریان حمله شماری از خشونت طلبان طرفدار دونالد ترامپ به ساختمان کنگره در روز چهارشنبه دست کم پنج نفر کشته و بیش از 80 نفر بازداشت شدند.

پس از حمله شماری از خشونت طلبان طرفدار دونالد ترامپ، نانسی پلوسی، رییس مجلس نمایندگان از حزب دموکرات و چاک شومر، رهبر دموکرات ها در سنای آمریکا روز پنجشنبه 18 دی ماه خواستار برکناری رییس جمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در میان بازداشت شدگان کپیتال هیل هیچ فرد روسی وجود ندارد

در میان بازداشت شدگان کپیتال هیل هیچ فرد روسی وجود ندارد