مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 07:152021-01-09فرهنگي

عبدالحسینی: نوازنده با هدف شنیده شدن می نوازد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برنامه ارغنون با موضوع بررسی اشتیاق به موسیقی و اهمیت موسیقی دستگاهی ایران، با حضور دکتر امیر عبدالحسینی (پژوهشگر، - یک مدیر هنری با اشاره به این که در سال های اخیر موسیقی خوب کم تر تولید می شود، گفت: آثار ضعیف هنری – هنرنما – باعث می شوند تا ذائقه شنیداری مردم تنزل پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برنامه ارغنون با موضوع بررسی اشتیاق به موسیقی و اهمیت موسیقی دستگاهی ایران، با حضور دکتر امیر عبدالحسینی (پژوهشگر، مدرس هنر و معاون سابق فرهنگی و هنری شهرداری تهران) از شبکه رادیویی گفتگو روی آنتن رفت.

امیر عبدالحسینی در برنامه ارغنون گفت: در حالت کلی هنر برای مردم خلق می شود.

وی افزود: یک نقاش با تولید یک اثر به دنبال دیده شده اثر است.

این پژوهشگر هنر با اشاره به این که نوازنده با هدف شنیده شدن می نوازد، عنوان کرد: بازخورد و واکنش مخاطب به هنرمند باعث می شود تا تولیدکننده به تولید اثر های بعدی ترغیب شود.

وی با اشاره به فعالیت هنرمندنما ها در عرصه ی هنر، توضیح داد: با توسعه ی فضای ارائه هنر در کشور، بسیاری از هنرمندنما ها عرصه ی فعالیت جدیدی را پیدا کرده اند.

امیر عبدالحسینی افزود: هنرمندنما کسی است که در کنار برخورداری از دانش و تکنیکِ تولید، بویی از هنر و خلاقیت و زیبایی شناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبدالحسینی: نوازنده با هدف شنیده شدن می نوازد

عبدالحسینی: نوازنده با هدف شنیده شدن می نوازد