مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 07:152021-01-09اجتماعي

رتبه بیست و ششم قم در فضاهای آموزشی


مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به چالش کاربری زمین های آموزشی در این استان اظهار کرد: قم در حال حاضر در رتبه بیست و ششم در بین 31 استان کشور است.

- حمیدرضا شیخ الاسلام امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با بیان این که استان قم همچنان با چالش کمبود فضاهای آموزشی و مدرسه رو به روست اظهار کرد: با این که در 7 سال اخیر و به همت مسؤولان و مردم بویژه خیّرین، حدود 190 مدرسه در استان ساخته شده است، اما این چالش همچنان وجود دارد و مدیران عالی استان باید در این زمینه چاره اندیشی کنند.

وی افزود: قم در سال 1392 با حدود 200 هزار دانش آموز، آخرین استان کشور در زمینه فضاهای آموزشی بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم ادامه داد: البته با ساخته شدن حدود 190 مدرسه در فاصله سال های 1392 تا 1399، قم به رتبه بیست و ششم کشور در بین 31 استان و در موضوع حجم فضاهای آموزشی رسیده است و این در حالی است که تعداد دانش آموزان استان در این هفت سال با افزایش حدود 70 هزار نفری، آمار حدود 270 هزار دانش آموز را نشان می دهد.

شیخ الاسلام اضافه کرد: به هر حال مشکل تخصیص زمین با کاربری آموزشی همچنان در استان و بویژه در داخل شهر و مناطقی مانند بلوار الغدیر، شهرک انسجام و شهرک قدس وجود دارد و کمبود مدرسه در این مناطق مشهود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه بیست و ششم قم در فضاهای آموزشی

رتبه بیست و ششم قم در فضاهای آموزشی