مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 07:402021-01-09اقتصادي

جذب 10 برابر سهمیه طرح یارانه دستمزد توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه


مسئول کارآفرینی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تا کنون 10 برابر سهمیه طرح یارانه دستمزد ، یعنی 1000درصد سهمیه اختصاص یافته به این دانشگاه محقق شده است.

- محمد رشیدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: طرح یارانه دستمزد یکی از برنامه های موثر دولت در حوزه اشتغال و از جمله سیاستهای فعال بازارکار است که توسط وزارت کار به منظور ایجاد و حفظ اشتغال در استان های دارای آمار بالای بیکاری به اجرا درآمده است.

وی ادامه داد:با تلاش های انجام شده توسط مرکز کارآفرینی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تا کنون  10 برابر سهمیه طرح یارانه دستمزد ، یعنی 1000 درصد سهمیه اختصاص یافته به این دانشگاه محقق شده است.

مسئول کارآفرینی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: این طرح، ابزاری تشویقی برای جلب و جذب نیروهای کار جدید توسط کارفرمایان بخش خصوصی در استان های کم برخوردار است.

وی ادامه داد: یارانه دستمزد وجهی است که وزارت کار به صورت ماهانه بابت بخشی از دستمزد نیروی کار شغل اولی زیر 37 سال به کارفرما می پردازد.

رشیدی اضافه کرد: کارآفرینان و کارفرمایانی که از نیروی کار با تحصیلات دیپلم و بالاتر با اولویت فارغ التحصیان دانشگاهی در واحدهای خود استفاده کنند، از 30 درصد حداقل دستمزد مصوب شورای عالی کار به عنوان یارانه بهره مند می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 10 برابر سهمیه طرح یارانه دستمزد توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

جذب 10 برابر سهمیه طرح یارانه دستمزد توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه