مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 07:452021-01-09سياسي

بررسی 10 طرح و 7 لایحه در مجلس/ بیشترین تذکرات به روحانی بوده است


رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی گفت: در شش ماه عملکرد مجلس شورای اسلامی، رییس جمهور بیشترین تذکر را از مجلس گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بابک نگاهداری مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی در نشستی خبری که امروز در خبرگزاری تسنیم جهت بررسی عملکرد شش ماهه مدیریتی مجلس یازدهم برگزار شد، گفت: مجلس شورای اسلامی یک سری فعالیت ها را در این 6 ماه انجام داد که کمتر رسانه ای شد.

معمولاً طرح های نمایندگان بیشتر از فعالیت های کلی مجلس رسانه ای شده و این فعالیت ها تاکنون مغفول مانده است.

وی با اشاره به مصوبات مجلس در این مدت، بیان کرد: مجلس در این مدت 49 جلسه علنی و 608 جلسه کمیسیون برگزار کرد و در این مدت 10 طرح و 7 لایحه در صحن مجلس بررسی شده است.

رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این مدت، 5 تحقیق و تفحص در صحن مجلس تصویب شد و 4 سوال در صحن مطرح شده است که ناشی از مدیریت هیئت رییسه است که موارد ضروری در صحن مورد رسیدگی قرار گیرد.

نگاهداری اظهار داشت: بیشتر تذکرات مطرح شده در صحن مجلس در این 6 ماه درباره رییس جمهور بوده است و وی بیشترین تذکرات را در این مدت از مجلس گرفته است.

وی ادامه داد: طرح ساماندهی زنجیره فولاد و طرح جهش تولید مسکن از جمله مهمترین طرح هایی است که در کمیسیون ها بررسی شده و در نوبت رسیدگی در صحن مجلس ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی 10 طرح و 7 لایحه در مجلس/ بیشترین تذکرات به روحانی بوده است

بررسی 10 طرح و 7 لایحه در مجلس/ بیشترین تذکرات به روحانی بوده است