مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 08:052021-01-09دانش

تخصیص 5 درصد درآمد مراکز آموزشی به فعالیت های فرهنگی


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی بر تخصیص 5 درصد از درآمد مراکز آموزشی از محل شهریه دانشجویان به فعالیت­ های فرهنگی هنری قرآنی، دینی و مذهبی، - رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی بر تخصیص 5 درصد از درآمد مراکز آموزشی از محل شهریه دانشجویان به فعالیت­ های فرهنگی هنری قرآنی، دینی و مذهبی، فوق برنامه، ورزشی، مشاوره دانشجویی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدحسین امید در چهل و ششمین جلسه شورای تخصصی فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی با تاکید بر اینکه در همه طرح­ های فرهنگی دانشجویی باید ویژگی­ های مخاطبین خاص و شرایط مراکز آموزشی این دانشگاه مورد توجه قرار گیرد، گفت: تولیدات و نرم ­افزارهای فرهنگی و قرآنی ما بایستی متمایز از سایر دانشگاه ­ها بوده و کاربری آسان، مقرون به صرفه بودن، رفع نیازهای حال و آینده و جامع بودن آن مورد انتظار است.

وی همچنین طرح راه ­اندازی حوزه علوم اسلامی دانشجویی در دانشگاه جامع علمی کاربردی را مفید دانسته و خواستار برنامه ­ریزی شایسته جهت بهره­برداری و مشارکت بیشتر دانشجویان با توجه به ساختار غیرمتمرکز دانشگاه و پراکندگی دانشجویان در سطح کشور داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، وی بیان کرد: اجرای طرح و دوره­ های آموزشی مربوطه با استفاده از بستر فضای مجازی و به صورت غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 5 درصد درآمد مراکز آموزشی به فعالیت های فرهنگی

تخصیص 5 درصد درآمد مراکز آموزشی به فعالیت های فرهنگی