مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 08:102021-01-09فرهنگي

عروسک ها را به تئاتر شهر و تالار وحدت راه نمی دهند


محمد اعلمی، یکی از هنرمندان فعال تئاتر عروسکی گرچه از موفقیت نمایش هایش در سالن های مختلف تئاتر خوشحال است اما این دلگیری را دارد که چرا نمایشگران عروسکی را به مجموعه تئاتر شهر و تالار وحدت، - محمد اعلمی، یکی از هنرمندان فعال تئاتر عروسکی گرچه از موفقیت نمایش هایش در سالن های مختلف تئاتر خوشحال است اما این دلگیری را دارد که چرا نمایشگران عروسکی را به مجموعه تئاتر شهر و تالار وحدت، راهی نیست.

این هنرمند تئاتر که بیشتر در حوزه نمایش عروسکی فعال است، از مشکلات هنرمندان این حوزه برای گرفتن نوبت اجرای عمومی در مجموعه تئاتر شهر و تالار وحدت و همینطور وضعیت برگزاری هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی در فضای مجازی سخن گفت.

اعلمی قصد داشت نمایش سنگ صبور را بر اساس افسانه های کهن آذربایجان در هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک روی صحنه ببرد، اما بعد از مدتی از اجرای این نمایش در جشنواره منصرف شد.

او در گفتگویی با ایسنا توضیح داد که اگرچه به لزوم برگزاری جشنواره نمایش عروسکی و بهره گیری برگزارکنندگان آن از ظرفیت های فضای مجازی در شرایط کنونی واقف است، اما نتوانسته با تغییر در شیوه اجرا ارتباط برقرار کند.

اعلمی که خالق عروسک های خاطره انگیز و ماندگاری چون سنجد و چرا است،گفت: قرار بود با نمایش سنگ صبور در بخش صحنه ای- بزرگسال ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عروسک ها را به تئاتر شهر و تالار وحدت راه نمی دهند

عروسک ها را به تئاتر شهر و تالار وحدت راه نمی دهند