مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 08:252021-01-09سياسي

فراخوان دومین جشنواره ملی آموزش محیط زیست/ مهلت ارسال مقالات تا 28 دی ماه


دومین جشنواره و چهارمین همایش ملی آموزش محیط زیست به صورت آنلاین در روزهای دوشنبه و سه شنبه 6 و 7 بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

- دومین جشنواره و چهارمین همایش ملی آموزش محیط زیست به صورت آنلاین در روزهای دوشنبه و سه شنبه 6 و 7 بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید محمد شبیری، دبیر علمی دومین جشنواره و چهارمین همایش ملی آموزش محیط زیست با اعلام این خبر گفت: این جشنواره و همایش با هدف توسعه و ارتقای فرهنگ محیط زیستی همراه با ارائه مقالات علمی و نشست های تخصصی به صورت الکترونیکی توسط کرسی یونسکو در آموزش محیط زیست و پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار دانشگاه پیام نور و با حضور دانشجویان، اساتید و فرهیختگان به صورت برخط و نابرخط برگزار می شود.

شبیری مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه جشنواره را تا 28 دی ماه اعلام کرد و گفت: از کلیه اساتید، پژوهشگران، دانشجویان و علاقه مندان حوزه آموزش محیط زیست دعوت می شود با ارائه مقالات و شرکت در برنامه های علمی این همایش بر غنای علمی آن بیفزایند.

وی با اشاره به رسالت دانشگاه پیام نور در برنامه ششم توسعه کشور به عنوان هاب بین المللی آموزش های الکترونیکی اظهار کرد: این دانشگاه برای دومین سال متوالی برای اشاعه آموزش الکترونیک، دستیابی به شاخص های مدیریت سبز دانشگاهی، کاهش هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان دومین جشنواره ملی آموزش محیط زیست/ مهلت ارسال مقالات تا 28 دی ماه

فراخوان دومین جشنواره ملی آموزش محیط زیست/ مهلت ارسال مقالات تا 28 دی ماه