مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 08:252021-01-09سياسي

همکاری فنی و حرفه ای فارس در مسیر اشتغال معتادان بهبود یافته


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: آموزش های فنی و حرفه ای می تواند با اشتغال زایی از معتادان بهبودیافته صیانت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سلیمان کرمی در دیدار با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای فارس اظهار داشت: فرصت های آموزشی فنی و مهارتی به عنوان یک رکن و مرحله اصلی در چرخه بهبودی بیماران اعتیاد به شمار می آید.

وی افزود: آموزش های فنی و حرفه ای نقش مؤثری در افزایش خودباوری و جامعه پذیری این اقشار دارد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس فراگیری مهارت های فنی را یکی از بهترین راه ها در ایجاد کسب وکار برای معتادان بهبودیافته دانست و بیان داشت: در راستای توانمندسازی معتادان متجاهر باید بررسی شود در چه زمینه ای مهارت دارند لذا باید آموزش های مهارتی و فنی بر اساس توانی که دارند به آن ها ارائه شود.

وی در ادامه با تأکید بر به اینکه آموزش های فنی و مهارتی می تواند به بازگشت یک فرد بهبودیافته از اعتیاد به چرخه زندگی کمک کند، افزود: بهبودیافتگانی که به دلایلی کار خود را از دست داده اند می توانند با آموزش های فنی و حرفه ای کار مناسبی را انتخاب و به بازار کار برگردند.

کرمی یکی از مهم ترین راهبردهای صیانت از بهبودیافتگان را ترویج و گسترش آموزش های فنی و حرفه ای در راستای اشتغال زایی عنوان کرد و گفت: این امر می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری فنی و حرفه ای فارس در مسیر اشتغال معتادان بهبود یافته

همکاری فنی و حرفه ای فارس در مسیر اشتغال معتادان بهبود یافته