مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 08:252021-01-09سياسي

تهاتر نفت برای خرید اتوبوس/ توقف تراکم فروشی در پایتخت


معاون اول رییس جمهور از تهاتر نفت برای خرید و تأمین اتوبوس تا پایان سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی شارباغ حضرت فاطمه زهرا (س) و فاز 2 پروژه شهید نجفی رستگار در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: حضور در برنامه امروز با دعوت شهرداری انجام گرفت و توفیقی بود که برای ما حاصل شد هر زمان که از ما دعوت شود قطعاً شرکت می کنیم و امروز شاهد اقداماتی توسط شهرداری بودیم که فرصت خوبی را برای شهروندان به ویژه در جنوب تهران فراهم می کند.

وی درباره بودجه شهرداری افزود: مدیریت شهری بخشی از آن طبق قوانین در اختیار شهرداری و بخش دیگر همچون آب و فاضلاب در اختیار دولت است و می تواند به شهرداری واگذار شود که البته سالانه میلیاردها تومان هزینه برای تأمین آب سالم و ایجاد سد می شود.

معاون اول رییس جمهور گفت: شهرداری منابع مالی آن محدود است و در گذشته بخشی از منابع از طریق تراکم فروشی که در واقع شهرفروشی و قانون فروشی است حاصل می شد که اکنون این قضیه متوقف شده است.

البته بخشی از مشکلات کنونی تهران نیز به دلیل  تراکم فروشی بوده است.

جهانگیری درباره سرانجام اوراق مشارکت گفت: شهرداری تهران سال گذشته 1200 میلیارد تومان از اوراق مشارکت را به دست آورد و با هماهنگی هایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهاتر نفت برای خرید اتوبوس/ توقف تراکم فروشی در پایتخت

تهاتر نفت برای خرید اتوبوس/ توقف تراکم فروشی در پایتخت