مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 08:502021-01-09سياسي

پژمان فر: خطر استفاده آمریکایی های از واکسن برای ترور بیولوژیک وجود دارد


آمریکا در تحقیقات علمی هم روحیه استکباری خود را دارد و در این زمینه ملت های دیگر به ویژه کشورهای جهان سوم را موش آزمایشگاهی خود می داند.

- حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب درباره عدم خرید واکسن کرونا از آمریکا و انگلیس گفت: آمریکا در تحقیقات علمی هم به دنبال سوء استفاده از دیگر کشورهاست و روحیه استکباری خود را در این حوزه نیز حفظ کرده است.

وی افزود: ما در موارد متعدد مشاهده کرده ایم که آمریکا برای تکمیل تحقیقات علمی خود به ویژه در حوزه پزشکی چه سوء استفاده هایی را از ملل ضعیف داشته و آنها را به عنوان آزمایشگاه خود و این کشورها را به عنوان آزمایشگاه خود می دانسته است.

رییس کمیسیون اصل 90 مجلس اظهار داشت: تحقیقات برای واکسن کرونا در کشور انجام شده و کار رو به پیشرفت است و  نمونه انسانی آن نیز آزمایش شده است.

پژمان فر خاطرنشان کرد: پس از گذر از مرحله آزمایش و نتیجه مثبت در حوزه انسانی در ارتباط با واکسن کرونا، ما می توانیم علاوه بر تامین نیازهای داخلی حتی نیاز منطقه را نیز تأمین کنیم.

وی افزود: اگر تحقیقات علمی آمریکا در حوزه واکسن کرونا به نتیجه مطلوب هم برسد و این واکسن به طور قطع مفید باشد باز هم ما نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژمان فر: خطر استفاده آمریکایی های از واکسن برای ترور بیولوژیک وجود دارد

پژمان فر: خطر استفاده آمریکایی های از واکسن برای ترور بیولوژیک وجود دارد