مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 09:252021-01-09سياسي

تئاتر خیابانی مریوان نماد قدمت فرهنگ و هنر کردستان است


دبیر اول کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: تئاتر خیابانی مریوان نماد قدمت فرهنگ و هنر کردستان است و حمایت از اجرای آن باید در اولویت کاری دستگاه های اجرایی متولی فرهنگ استان باشد.

- ایسنا/کردستان دبیر اول کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: تئاتر خیابانی مریوان نماد قدمت فرهنگ و هنر کردستان است و حمایت از اجرای آن باید در اولویت کاری دستگاه های اجرایی متولی فرهنگ استان باشد.

شیوا قاسمی پور عصر جمعه در بازدید از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه تئاتر بین المللی خیابانی مریوان اظهار کرد: نگرش و رویکرد مجلس یازدهم به مسائل فرهنگی و هنری در اولویت بوده و باور داریم اساس رشد و توسعه هر جامعه ای توجه به مسایل فرهنگی و هنری است.

وی از برنامه ریزی برای برگزاری نشست های تخصصی با اهالی فرهنگی شهرستان‎های حوزه انتخابیه اضافه کرد: باید بر مساله هنر و فرهنگ تمرکز عالمانه ای داشت تا با شنیدن نظرات افراد متخصص و باتجربه این حوزه با تدوین قوانین حمایتی و نظارت بر اجرای آن کمک حال فعالان آن باشیم.

نماینده مردم شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری اتمام عملیات اجرای ساختمان پلاتو مریوان هستیم و در نظر داریم در صورت امکان با توجه به قدمت هنرهای نمایشی در کردستان یک ساختمان مجهز در شان تئاتر مریوان را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تئاتر خیابانی مریوان نماد قدمت فرهنگ و هنر کردستان است

تئاتر خیابانی مریوان نماد قدمت فرهنگ و هنر کردستان است