مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 09:452021-01-09اقتصادي

اعطای تسهیلات برای نصب نیروگاه خورشیدی


معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان فارس از اعطای تسهیلات بانکی برای نصب و راه اندازی نیروگاه خورشیدی خبر داد.

- ایسنا/فارس معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان فارس از اعطای تسهیلات بانکی برای نصب و راه اندازی نیروگاه خورشیدی خبر داد.

حمیدرضا جلایر شنبه 20 دی به خبرنگاران گفت: با توجه به پیگیری و هماهنگی های انجام شده و انعقاد تفاهمنامه ای با یکی از بانک ها، امکان پرداخت تسهیلات تا سقف 40 میلیون تومان با بهره 4 درصد و دوره بازپرداخت 12 ماهه برای هر مشترک برق، فراهم شده است.

وی ادامه داد: مشترکان برق ابتدا با مراجعه به سایت شرکت به آدرس www.

farsedc.

ir در بخش خدمات الکترونیک پرکاربرد، بخش سامانه خرید تضمینی برق از نیروگاه های خورشیدی نسبت به ثبت نام اقدام کنند و همکاران پس از بررسی های فنی و بازدید میدانی و در صورت تایید، نسبت به معرفی آنها به بانک اقدام خواهند کرد.

جلایر در خصوص هزینه های سرمایه گذاری برای اجرای این طرح افزود: برای نصب پنج کیلو وات نیروگاه خورشیدی بر روی پشت بام منازل در شرایط فعلی حدود 650 میلیون ریال نیاز است که در این راستا برای حمایت از متقاضیان، قرارداد خرید تضمینی 20ساله منعقد و در تمام طول دوره بهره برداری، نرخ خرید پایه بر مبنای دو عامل تغییرات ارزی و نرخ تورم سالیانه به روز رسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات برای نصب نیروگاه خورشیدی

اعطای تسهیلات برای نصب نیروگاه خورشیدی