مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 09:452021-01-09سياسي

برگزاری مسابقه میراث قاسم در نخستین سالگرد عروج سردار دل ها


حجت الاسلام و المسلمین امیر ارزانی از برگزاری مسابقه میراث قاسم، به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به همت ستاد کانون های فرهنگی مساجد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام امیر ارزانی، ضمن گرامیداشت یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تاکید بر زنده نگاه داشتن اهداف و آرمان های وی، اظهار کرد: خداوند در قرآن نسبت به جایگاه و مقام رفیع شهید می فرماید وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ ، با توجه به این آیه و سایر آیاتی و روایاتی که در مورد شهید و ادای حق او وجود دارد؛ ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور اقدام به برگزاری فعالیت ها و برنامه های متعدد فرهنگی در گرامیداشت مقام شهید و به ویژه آن سردار والامقام کرد.

مدیرکل هماهنگی امور ستادی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ادامه داد: البته با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا ، عموم این فعالیت ها در بستر فضای مجازی برگزار شدند؛ اما با این وجود با استقبال خوبی از سوی بچه های مسجد مواجه شده و جریان آفرینی قابل قبولی داشتند.

وی تصریح کرد: از جمله مهمترین فعالیت هایی که اخیراً به همت ستاد فهما و به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی شکل گرفته است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه میراث قاسم در نخستین سالگرد عروج سردار دل ها

برگزاری مسابقه میراث قاسم در نخستین سالگرد عروج سردار دل ها