مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 09:452021-01-09اقتصادي

قیمت مرغ فعلا تغییر نمی کند/هر شانه تخم مرغ را حداکثر 35 هزار تومان بخرید


معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی البرز گفت: واحدهای تولیدی به تناسب میزان نهاده دامی که به صورت دولتی دریافت کردند، موظفند محصولات تولیدی از جمله مرغ و تخم مرغ خود را با قیمت دولتی به بازار عرضه کنند و مازاد آن را نیز با قیمت بازار عرضه کنند.

- مجتبی تقی زاده، معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: با شروع فصل سرد و به دنبال جلوگیری از شیوع آنفولانزای فوق حاد پرندگان و بیماری های تنفسی، به منظور برقراری امنیت زیستی در مرغداری ها، مرغ مُسِن واحدهای تولیدی حذف می شود و میزان تولید تخم مرغ کاهش می یابد.

وی افزود: در ایام افزایش قیمت تخم مرغ، به منظور تعدیل قیمت و تنظیم بازار، روزانه 20 تن تخم مرغ در استان البرز توزیع می شود.

تقی زاده با اشاره به افزایش قیمت مرغ در آذر ماه و  شوک به بازار این محصول، به دلیل برقراری تعادل در عرضه و تقاضا است، ادامه داد: این امر با توزیع مرغ دولتی در بازار مهار شد و در حال حاضر  قیمت مرغ به قیمت تنظیم بازار رسیده و با همان مبلغ 20 هزار و 400 تومان عرضه می شود.

وی با بیان اینکه در جریان تولید، قیمت محصول در بازار باید با هزینه های تولید مطابقت داشته باشد، یادآور شد: قیمت مرغ در ابتدای سال نباید با قیمت آن در شوک بازار مقایسه شود چراکه در شیوع ایا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت مرغ فعلا تغییر نمی کند/هر شانه تخم مرغ را حداکثر 35 هزار تومان بخرید

قیمت مرغ فعلا تغییر نمی کند/هر شانه تخم مرغ را حداکثر 35 هزار تومان بخرید