مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 09:452021-01-09بين الملل

سناتور جمهوریخواه: ترامپ از حمله به کنگره خوشحال شد


سناتور جمهوریخواه ایالت نبراسکا در مصاحبه ای رادیویی گفته رییس جمهور کشورش از اینکه «آشوبگران» به پلیس و ساختمان کنگره حمله کردند، خوشحال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری فارس، بِن ساسه ، سناتور جمهوریخواه ایالت نبراسکا روز جمعه در مصاحبه ای رادیویی خشم خود را از ، این سناتور آمریکایی که از هم حزبی های ترامپ است در این خصوص گفت: همزمان که حمله چهار شنبه در تلویزیون نشان داده شد، دونالد ترامپ در حال قدم زدن در اطراف کاخ سفید بود و درباره اینکه چرا دیگر افراد تیمش به اندازه وی هیجان زده نبودند سردرگم شده بود.

وی افزود: آشوبگران در حال حمله به پلیس کنگره بودند و تلاش کردند وارد ساختمان شوند، این اتفاق افتاد و او (ترامپ) خوشحال شد.

ساسه همچنین گفت کنگره، بزرگترین نماد نماد آزادی در جهان، به دست گروهی که توسط رییس جمهور آمریکا تحریک شده بودند، مورد هجوم قرار گرفت.

این مقام جمهوریخواه در ادامه افزود که هیچ شکی نیست که ترامپ یک شخص از کار افتاده است.

اظهارات این قانونگذار جمهوریخواه در حالی مطرح شده که یکی از خبر نگاران شبکه خبری سی ان ان در حوزه کاخ سفید روز چهار شنبه به نقل از برخی منابع آگاه کاخ سفید گزارش کرده بود که ترامپ از بابت این حمله تا سر حد خود ذوق و شوق داشته؛ زیرا این اقدام موجب اختلال در تأیید آرای الک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتور جمهوریخواه: ترامپ از حمله به کنگره خوشحال شد

سناتور جمهوریخواه: ترامپ از حمله به کنگره خوشحال شد