مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 09:552021-01-09ورزشي

صدور مجوز بازی بابک مرادی برای داربی/ بیرانوند از پرسپولیس شکایت می کند


وکیل بابک مرادی می گوید با باطل شدن ادعای باشگاه ماشین سازی از سوی کمیته استیناف، این بازیکن آماده حضور در داربی تهران می شود.

- وکیل بابک مرادی می گوید با باطل شدن ادعای باشگاه ماشین سازی از سوی کمیته استیناف، این بازیکن آماده حضور در داربی تهران می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی سلیمانی، وکیل ورزشی درباره ابطال محرومیت چهار ماهه بابک مرادی از سوی کمیته استیناف و وضعیت موکلش برای بازگشت به میادین گفت: در رای بدوی، کمیته تعیین وضعیت بابک مرادی را به چهار ماه محرومیت و هشتصد میلیون تومان جریمه محکوم کرده بود.

ما به این پرونده اعتراض کردیم و با طرح این ادعا که باشگاه ماشین سازی کم تر از 60 درصد قرارداد مرادی را پرداخت کرده، کمیته استیناف سخن ما را پذیرفت و حکم بدوی نقض و ادعای باشگاه ماشین سازی باطل شد.

او در واکنش به اینکه مرادی از چه زمانی قادر به بازی است و آیا می تواند به داربی تهران برسد؟ گفت: مرادی از امروز قادر به بازی است و در داربی هم می تواند بازی کند.

این وکیل ورزشی درباره بیانیه باشگاه ماشین سازی و ایراد گرفتن به حکم کمیته استیناف و حمله به باشگاه استقلال گفت: این بیانیه از طرف باشگاه ماشین سازی نبود و در یک کانال غیررسمی منتشر شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز بازی بابک مرادی برای داربی/ بیرانوند از پرسپولیس شکایت می کند

صدور مجوز بازی بابک مرادی برای داربی/ بیرانوند از پرسپولیس شکایت می کند