مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 09:552021-01-09فرهنگي

واگذاری تئاتر شهر استان ها به انجمن های هنرهای نمایشی کلید خورد


مدیرکل هنرهای نمایشی در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان طی یک تفاهم نامه مقدمات واگذاری تئاتر شهر استان ها به انجمن های هنرهای نمایشی را کلید زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی با اشاره به جلسه امضای تفاهم نامه با محمدرضا علیزاده احمدآبادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: فضاهای تخصصی و استاندارد نقش کلیدی در توسعه هنر تئاتر در هر کشوری را ایفا می کنند و یکی از مهم ترین مشکلات تئاتر شهرستان ها نبود و کمبود فضاهای استاندارد تئاتری است.

از این رو یکی از وظایف مهم اداره کل هنرهای نمایشی حمایت از استان ها برای فراهم کردن امکانات و فضاهای استاندارد تئاتری است.

مدیرکل هنرهای نمایشی ادامه داد: به همین منظور با تدوین برنامه های راهبردی در جهت افزایش تولید و ساماندهی فعالیت های هنرمندان عرصه نمایش کرمان، تفاهم نامه ای با محمدرضا علیزاده احمدآبادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان امضا کردیم.

وی افزود: بر این اساس اداره کل هنرهای نمایشی کشور متعهد شده است تا زمینه توسعه فعالیت های تئاتر شهر کرمان را در چهارچوب ضوابط حمایتی فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری تئاتر شهر استان ها به انجمن های هنرهای نمایشی کلید خورد

واگذاری تئاتر شهر استان ها به انجمن های هنرهای نمایشی کلید خورد