مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 10:102021-01-09سياسي

احزاب سیاسی و برنامه ها در آستانه انتخابات پارلمانی قزاقستان


فردا در قزاقستان با شرکت کاندیداهای 5 حزب سیاسی انتخابات پارلمانی برگزار می شود و امروز مطابق قوانین این کشور روز سکوت اعلام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، فردا در قزاقستان انتخابات پارلمانی برگزار می شود و امروز مطابق با قوانین مربوطه در سراسر این کشور روز سکوت اعلام شده است.

کمیسیون مرکزی انتخابات قزاقستان با صدور بیانیه ای پایان مبارزات انتخاباتی را اعلام و از احزاب سیاسی این کشور خواست فعالیت تبلیغات را متوقف نمایند.

   در بیانیه کمیسیون مرکزی انتخابات قزاقستان آمده است، روز سکوت در قزاقستان یک روز قبل از روز رأی گیری انتخاباتی بوده که در آن تبلیغات انتخاباتی غیرقانونی است و این ممنوعیت شامل تمام انواع تبلیغات برنامه های تلویزیونی، توزیع بروشورها، برگزاری جلسات با رأی دهندگان و غیره است.

انتخابات پارلمانی در قزاقستان، فردا، 10 ژانویه با شرکت نمایندگان 5 حزب سیاسی این کشور ساعت 6 صبح آغاز و 20 همان روز به پایان می رسد.

مجلس عوام پارلمان قزاقستان شامل 107 نماینده است که 98 تن از آنها از احزاب سیاسی و 9 نماینده غیر حزبی از مجمع مردم این کشور هستند.

در حال حاضر، تنها 3 حزب سیاسی، نور آتان (84 کرسی)، آقژال (هفت کرسی) و حزب خلق قزاقستان (هفت کرسی ) در مجلس عوام کنونی قزاقستان دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احزاب سیاسی و برنامه ها در آستانه انتخابات پارلمانی قزاقستان

احزاب سیاسی و برنامه ها در آستانه انتخابات پارلمانی قزاقستان