مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 10:352021-01-09سياسي

بلاتکلیفی 250 واحد مسکن مهر گل تپه


250 واحد مسکن مهری که بدون متقاضی ساخته شده و هم اکنون نیمه کاره و در هاله ای از ابهام رها شده، نیازمند چاره اندیشی مدیران شهرستان کبودراهنگ و شهر گل تپه است.

- ایسنا/همدان 250 واحد مسکن مهری که بدون متقاضی ساخته شده و هم اکنون نیمه کاره و در هاله ای از ابهام رها شده، نیازمند چاره اندیشی مدیران شهرستان کبودراهنگ و شهر گل تپه است.

چندی پیش فرماندار شهرستان کبودراهنگ در کمیته برنامه ریزی که با حضور استاندار همدان در فرمانداری کبودراهنگ برگزار شد، اعلام کرد: طی دو سال خدمت اینجانب در شهرستان کبودراهنگ پروزه هایی هستند که نیمه تمام مانده مانند مسکن مهر گل تپه که به علت نداشتن متقاضی، بالای 250 واحد بلاتکلیف مانده است.

در اینجا سوالی پیش می آید که مگر نه اینکه ساخت مسکن مهر بر طبق ثبت نام متقاضیان صورت می گرفته؟ پس این موضوع ساخت واحدهای مسکن مهر بدون متقاضی طبق کدام قانون است که هم اکنون پس از سال ها این پروژه در هاله ای از ابهام مانده و هیچ یک از مدیران مربوطه مسکن و شهرسازی استان و شهرستان توان حل این معادله را ندارند.

از طرفی، شهر گل تپه با 2692 نفر جمعیت این ظرفیت را ندارد که برای واحدهای ساخته شده تحت عنوان مسکن مهر متقاضی وجود داشته باشد چراکه اکثر افرادی که در ادارات این شهر شاغل هستند، ساکن همدان بوده و مابقی نیز بیشتر تمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی 250 واحد مسکن مهر گل تپه

بلاتکلیفی 250 واحد مسکن مهر گل تپه