مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 10:352021-01-09سياسي

گاه نقد پنجم به «منتقدان سرمایه داری در آینه نشر» پرداخته است


پنجمین شماره مجله «گاهِ نقد»، مجله تخصصی بررسی و نقد کتاب، با موضوع «منتقدان سرمایه داری در آینه نشر» توسط سامانه کارشناسی مجمع ناشران انقلاب اسلامی منتشر شد.

- پنجمین شماره مجله گاهِ نقد ، مجله تخصصی بررسی و نقد کتاب، با موضوع منتقدان سرمایه داری در آینه نشر توسط سامانه کارشناسی مجمع ناشران انقلاب اسلامی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، این شماره از مجله گاهِ نقد ، دومین جلد از مجموعه سه جلدی گاهِ نقد علوم اجتماعی است که با موضوع منتقدان سرمایه داری در آینه نشر منتشر شده است و به جریان های چپ و منتقد سرمایه داری پرداخته است و با بررسی انتقادهای وارد بر اقتصاد راست گرا و تحلیل آن دسته از نسخه های اقتصادی و سیاسی که کشورهای توسعه یافته برای دیگر کشورها تجویز می کنند، برای یافتن راهی جایگزین و غیراستعماری تلاش می کند.

شماره پیشین گاهِ نقد که نخستین جلد از مجموعه علوم اجتماعی بود، بر الگوهای توسعه نئولیبرال تمرکز کرده بود و به بررسی و تحلیل توسعه و الگوهای گوناگون آن در فضای نشر کشور پرداخت و با تمرکز بر الگوهای نئولیبرال و کمّی نگر، ویژگی های آن ها و الگوهای جایگزین را نقد و بررسی کرد.

در این شماره مهم ترین و اصلی ترین ناشران حوزه نقد سرمایه داری واکاوی شده اند و کتاب های هرکدام از این ناشران نقد و بررسی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاه نقد پنجم به «منتقدان سرمایه داری در آینه نشر» پرداخته است

گاه نقد پنجم به «منتقدان سرمایه داری در آینه نشر» پرداخته است