مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 10:402021-01-09سياسي

جهانگیری: خیلی از مشکلات کنونی تهران به دلیل تراکم فروشی است


جهانگیری با بیان اینکه منابع شهرداری حتی در شرایط عادی هم محدود است، اضافه کرد: در این حوزه 2 رویکرد وجود دارد؛ یکی تراکم فروشی است که به معنای واقعی شهرفروشی و قانون فروشی است و منبع درآمد مهمی برای شهرداری بود که متوقف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ معاون اول رییس جمهوری با اینکه در این دوره شهرفروشی در تهران متوقف شده است، گفت: خیلی از مشکلات کنونی تهران به دلیل تراکم فروشی است.

اسحاق جهانگیری روز شنبه در حاشیه آیین افتتاح طرح شارباغ تهران به خبرنگاران اظهار داشت: امروز از طرح های شهرداری بازدید کردیم؛ در دوره قالیباف و حناچی هر وقت دعوت کردند حضور پیدا کردیم و حتی یکی 2 بار هم شخص رییس جمهوری در مراسم های افتتاح حضور یافتند.

وی ادامه داد: هر وقت ما را دعوت کنند حضور پیدا می کنیم چراکه شهرداری تهران آنقدر مهم و مسائلش زیاد است که حتما باید در جریان این موضوعات بود.

به گفته جهانگیری، امروز کارهای جدیدی در جنوب تهران آغاز شد و این کارها برای مردم جنوب تهران مهم است؛ پروژه شارباغ و بزرگراه های در دست اجرا کمک زیادی به زندگی مردم جنوب تهران می کند.

وی درباره بودجه شهرداری تهران هم گفت: یک بخش از مدیریت شهری در دست شهرداری ها است و یک بخش در دست دولت؛ مخصوصا آب و فاضلاب که موضوعی شهری است و می تواند به شهرداری واگذار شود اما دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: خیلی از مشکلات کنونی تهران به دلیل تراکم فروشی است

جهانگیری: خیلی از مشکلات کنونی تهران به دلیل تراکم فروشی است