مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 11:002021-01-09اقتصادي

آغاز دوباره ساخت کتابخانه استاندارد اسدآباد در بهار 1400


معاون اداره کل کتابخانه های عمومی استان همدان از آغاز عملیات اجرایی دوباره کتابخانه استاندارد اسدآباد در بهار 1400 خبر داد.

- ایسنا/همدان معاون اداره کل کتابخانه های عمومی استان همدان از آغاز عملیات اجرایی دوباره کتابخانه استاندارد اسدآباد در بهار 1400 خبر داد.

حسن عرفانی مقدم شنبه 20 دی ماه در انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: پروژه کتابخانه استاندارد اسدآباد یکی از طرح های 9 سال پیش با مجری گری اداره کل راه و شهرسازی بوده که با پیشرفت 10 درصدی طی چند سال اخیر همچنان نیمه کاره باقی بود و در راستای تسریع در روند این طرح با پیگیری های انجام شده طرح فوق در سال جاری از راه و شهرسازی به کتابخانه های عمومی استان واگذار شده است.

وی با اشاره به اینکه نقشه طرح فوق مربوط به حدود 8 تا 9 سال پیش است، افزود: برای آغاز عملیات اجرایی مجدد نقشه جدید آن در دست تهیه بوده و باید طرح بررسی و به روز رسانی شود که در همین راستا کار آغاز شده و همه خدمات جدید از جمله نگاه به کتابخانه بخش کودک در وسعت بیشتر در طرح موردنظر دیده خواهد شد.

عرفانی افزود: قطعاً با ساخت و احداث کتابخانه استاندارد اسدآباد میزان سرانه کتابخوانی این شهرستان به سطح میانگین استان خواهد رسید و مشکل سرانه فضای کتابخوانی اسدآباد مرتفع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دوباره ساخت کتابخانه استاندارد اسدآباد در بهار 1400

آغاز دوباره ساخت کتابخانه استاندارد اسدآباد در بهار 1400