مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 11:002021-01-09بين الملل

سناتور جمهوریخواه: ترامپ یک شخص از کار افتاده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری دانشجو، بِن ساسه ، سناتور جمهوریخواه ایالت نبراسکا روز جمعه در مصاحبه ای رادیویی خشم خود را از دونالد ترامپ ، - سناتور جمهوریخواه ایالت نبراسکا در مصاحبه ای رادیویی گفته رییس جمهور کشورش از اینکه آشوبگران به پلیس و ساختمان کنگره حمله کردند، خوشحال شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری دانشجو، بِن ساسه ، سناتور جمهوریخواه ایالت نبراسکا روز جمعه در مصاحبه ای رادیویی خشم خود را از دونالد ترامپ ، رییس جمهور فعلی آمریکا ابراز و وی را به داشتن احساس خوشحالی بعد از حملات چهار شنبه شب به کنگره متهم کرد.

به نوشته روزنامه هافینگتون پست ، این سناتور آمریکایی که از هم حزبی های ترامپ است در این خصوص گفت: همزمان که حمله چهار شنبه در تلویزیون نشان داده شد، دونالد ترامپ در حال قدم زدن در اطراف کاخ سفید بود و درباره اینکه چرا دیگر افراد تیمش به اندازه وی هیجان زده نبودند سردرگم شده بود.

وی افزود: آشوبگران در حال حمله به پلیس کنگره بودند و تلاش کردند وارد ساختمان شوند، این اتفاق افتاد و او (ترامپ) خوشحال شد.

ساسه همچنین گفت کنگره، بزرگترین نماد آزادی در جهان، به دست گروهی که توسط رییس جمهور آمریکا تحریک شده بودند، مورد هجوم قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتور جمهوریخواه: ترامپ یک شخص از کار افتاده است

سناتور جمهوریخواه: ترامپ یک شخص از کار افتاده است