مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 11:002021-01-09سياسي

نظارت 311 ناظر بین المللی از 43 کشور بر انتخابات قرقیزستان


وزیر خارجه قرقیزستان قبل از انتخابات با ناظران شورای همکاری و امنیت اروپا دیدار کرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس، امروز  روسلان قزاق بایف وزیر امور خارجه قرقیزستان میزبان  پیتر ژول-جنسن هماهنگ کننده ویژه و ناظر پارلمانی سازمان امنیت و همکاری اروپا و رینهولد لوپاتکا ناظر مجمع سازمان امنیت و همکاری اروپا در آسیای مرکزی بود.

در این دیدار قزاق بایف گفت برای نظارت بر انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری و برگزاری هر چه بهتر انتخابات،  311 ناظر بین المللی از 43 کشور و نمایندگان 96 رسانه از 11 کشور قبلاً کار خود را آغاز کرده اند.

قزاق بایف با ابراز تشکر از سازمان امنیت و همکاری اروپا برای اعزام ناظران بین المللی به بیشکک، در مورد اوضاع سیاسی داخلی، انتخابات ریاست جمهوری و پارلمان ، اصلاحات قانون اساسی آینده و همه پرسی قانون اساسی جدید به هیئت رییسه سازمان امنیت و همکاری اروپا مطالبی را بیان کرد.

وی بر اهمیت این انتخابات پس از حوادث اکتبر 2020 تاکید کرد: برگزاری انتخابات عادلانه با رعایت اصول دموکراتیک بسیار مهم است.

در این دیدار، وزیر امور خارجه همچنین از حمایت سازمان امنیت و همکاری اروپا در اصلاح و تسهیل قانون انتخابات، کمک به ارگان های دولتی در مقابله با بیماری همه گیر کووید-19 ابراز قدردانی کرد و به اهمیت حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت 311 ناظر بین المللی از 43 کشور بر انتخابات قرقیزستان

نظارت 311 ناظر بین المللی از 43 کشور بر انتخابات قرقیزستان