مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 11:252021-01-09سياسي

آموزش مهارت از معتادان بهبودیافته صیانت می کند


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: آموزش های فنی و حرفه ای و فراگیری مهارت می تواند با اشتغال زایی از معتادان بهبودیافته صیانت کند.

- سلیمان کرمی شنبه 20 دی با در دیدار با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای فارس، گفت: فرصت های آموزشی فنی و مهارتی به عنوان یک رکن و مرحله اصلی در چرخه بهبودی بیماران اعتیاد به شمار می آید.

کرمی افزود: آموزش های فنی و حرفه ای نقش مؤثری در افزایش خودباوری و جامعه پذیری معتادان بهبود یافته از اعتیاد دارد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس فراگیری مهارت های فنی را یکی از بهترین راه ها در ایجاد کسب وکار برای معتادان بهبودیافته دانست و بیان کرد: در راستای توانمندسازی معتادان متجاهر باید بررسی شود در چه زمینه ای مهارت دارند لذا باید آموزش های مهارتی و فنی بر اساس توانی که دارند به آن ها ارائه شود.

کرمی با تأکید بر به اینکه آموزش های فنی و مهارتی می تواند به بازگشت یک فرد بهبودیافته از اعتیاد به چرخه زندگی کمک کند، افزود: بهبودیافتگانی که به دلایلی کار خود را از دست داده اند می توانند با آموزش های فنی و حرفه ای کار مناسبی را انتخاب و به بازار کار برگردند.

او یکی از مهم ترین راهبردهای صیانت از بهبودیافتگان را ترویج و گسترش آموزش های فنی و حرفه ای در راستای اشتغال زایی عنوان کرد و گفت: این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مهارت از معتادان بهبودیافته صیانت می کند

آموزش مهارت از معتادان بهبودیافته صیانت می کند