مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 11:252021-01-09ورزشي

کرمانشاه پس از 40 سال در انتظار حضور در سوپرلیگ بسکتبال است


رییس هیأت بسکتبال استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه پس از 40 سال در انتظار حضور در سوپر لیگ بسکتبال کشور است.

- کرم احمدیان ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه استان کرمانشاه پس از 40 سال در انتظار حضور در سوپر لیگ بسکتبال سال آینده است، اظهار کرد: هیأت بسکتبال استان کرمانشاه آمادگی لازم برای حضور در سوپر لیگ سال آینده و اعزام تیم را دارد که این امر در صورت مساعدت و پشتیبانی پاس ناجا میسر می شود.

وی افزود: حضور تیم پاس ناجا کرمانشاه در سوپر لیگ بسکتبال سال آینده کشور مزایایی از جمله عدم پرداخت ورودی 120 میلیون تومانی مسابقات، امکان بازی و حضور بازیکنان سرباز و برطرف شدن مشکلات مالی مربوط به قراردادهای بازیکنان را به همراه دارد.

رییس هیأت بسکتبال استان کرمانشاه با بیان اینکه سوپر لیگ بسکتبال کشور بالاترین سطح مسابقات بسکتبال در سطح کشور است، تصریح کرد: دور رفت این مسابقات به صورت متمرکز در تهران برگزار شده که چهار بازیکن و 2 داور مستعد کرمانشاهی در سوپر لیگ بسکتبال حضور داشتند.

کرمانشاه در رده بندی لیگ دسته یک سوم شد احمدیان با اشاره به برگزاری دور رفت مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال کشور به میزبانی کرمانشاه، بیان کرد: لیگ دسته یک بسکتبال با حضور پنج تیم اسدآباد همدان، کردستان، کرمانشاه، قزوین و پاس ناجا کامیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه پس از 40 سال در انتظار حضور در سوپرلیگ بسکتبال است

کرمانشاه پس از 40 سال در انتظار حضور در سوپرلیگ بسکتبال است