مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 11:502021-01-09بين الملل

هیأتی آمریکایی عازم مغرب می شود


رسانه های مغربی خبر دادند که هیأتی آمریکایی به ریاست دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور خاور نزدیک به منظور زمینه سازی برای افتتاح کنسولگری آمریکا در صحرای غربی وارد مغرب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های مغربی، امروز (شنبه)، خبر دادند که هیأتی آمریکایی به ریاست دیوید شنکر دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور خاور نزدیک، روز یکشنبه آتی، وارد مغرب خواهد شد.

رییس جمهور فعلی آمریکا، پیشتر، برای ورود به بازارهای قاهره آفریقا، از ابتکاری تحت عنوان شکوفایی آفریقا خبر داده بود که هدف از آن رقابت با فرانسه، انگلیس، روسیه، چین و اروپا در شراکت اقتصادی با کشورهای قاره آفریفا بود.

طبق این گزارش، قرار است هیأت آمریکایی در راستای افتتاح کنسولگری آمریکا در صحرای غربی، وارد شهر داخله (غرب صحرای غربی) شود.

وبگاه هسبریس به نقل برخی منابع در این خصوص نوشت که در راستای اقدامی به منظور بخشیدن بُعدی اقتصادی-قاره ای به کنسولگری آمریکا در این منطقه و به منظور تسهیل ورود سرمایه گذاران آمریکایی به مناطق جنوبی، دفتری برای ابتکار شکوفایی آفریقا در ساختمان کنسولگری ایجاد خواهد شد.

این گزارش در حالی منتشر شده است که دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا، پیشتر، در پیامی توییتری ضمن اشاره به عادی سازی روابط مغرب با رژیم صهیونیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأتی آمریکایی عازم مغرب می شود

هیأتی آمریکایی عازم مغرب می شود