مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 11:552021-01-09بين الملل

ثبت 230 تخلف صهیونیستی علیه ماهیگیران بی دفاع فلسطینی


رژیم صهیونیستی در سال گذشته میلادی ده ها تخلف علیه ماهیگیران فلسطینی در سواحل نوار غزه مرتکب شده که در نتیجه آنها چندین صیاد زخمی یا بازداشت شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، زکریا بکر هماهنگ کننده امور ماهیگیران فلسطینی گفت، در سال گذشته میلادی (2020) 230 تخلف رژیم صهیونیستی علیه صیادان فلسطینی در سواحل نوار غزه ثبت شده است.

وی در گفت وگو با قدس پرس افزود، در نتیجه این تخلفات، 18 ماهیگیر زخمی و 9 نفر دیگر بازداشت شده اند، 19 قایق صید تخریب یا مصادره شده و صدها تور ماهیگیری پاره یا مفقود شده است.

بکر در ادامه به کم و زیاد کردن مساحت صید توسط رژیم صهیونیستی در ده مورد اشاره کرد و خواستار مداخله جامعه بین الملل برای اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی با هدف توقف این تجاوزات شد.

ماهیگیری یکی از اصلی ترین منابع درآمدی غزه است و رژیم صهیونیستی در حالی که این منطقه را تحت محاصره قرار داده، هر از گاهی انواع محدودیت ها را برای صیادان وضع می کند.

تیراندازی به سوی آن ها نیز بارها اتفاق افتاده است.

در طول ده سال گذشته رژیم صهیونیستی به ماهیگیران غزه که در محاصره این رژیم به سر می برند، اجازه جلو رفتن بیش تر از شش مایل در عرض دریا را نمی دهد و این موجب کم شدن صید ماهیگیران شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 230 تخلف صهیونیستی علیه ماهیگیران بی دفاع فلسطینی

ثبت 230 تخلف صهیونیستی علیه ماهیگیران بی دفاع فلسطینی