مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 12:102021-01-09اقتصادي

مدیرعامل شرکت گاز استان: نیروگاه های حرارتی قم از مازوت استفاده نمی کنند


در نیروگاه های حرارتی قم به هیچ عنوان از سوخت مازوت استفاده نمی شود و مصارف در این بخش گاز و فرآورده های نفتی است.

- ایسنا/قم مدیرعامل شرکت گاز استان قم گفت: در نیروگاه های حرارتی قم به هیچ عنوان از سوخت مازوت استفاده نمی شود و مصارف در این بخش گاز و فرآورده های نفتی است.

علیرضا نصیری، مدیرعامل شرکت گاز استان، در جمع خبرنگاران در خصوص آلودگی هوای قم با بیان اینکه وارونگی هوا و تراکم آن در سرما یکی از عوامل مهم آلودگی هوای قم است، عنوان کرد: در نیروگاه های حرارتی قم به هیچ عنوان از سوخت مازوت استفاده نمی شود و مصارف در این بخش گاز و فرآورده های نفتی است.

وی با اشاره براینکه شرکت پخش فرآورده های نفتی تلاش خوبی در تأمین سوخت دارد و عمدتاً از گاز و گازوییل در نیروگاه های حرارتی استفاده می شود، بیان کرد: با استمرارهوای سرد، مصارف گاز خانگی افزایش می یابد و مجبوریم اقدامات و محدودیت هایی را برای صنایع و تجارت ایجاد کنیم تا در مصارف خانگی با مشکلاتی مواجه نشویم.

وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم اولویت بندی کنیم مصارف گاز بخش خانگی اهمیت بیشتری نسبت به صنعت و تجارت دارد و لازم است در بخش خانگی تمهیداتی اندیشیده شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم با بیان اینکه مصارف گاز خانگی در قم 35 درصدافزایش یافته است، تصریح کرد: تصور مردم در شرایط کرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل شرکت گاز استان: نیروگاه های حرارتی قم از مازوت استفاده نمی کنند

مدیرعامل شرکت گاز استان: نیروگاه های حرارتی قم از مازوت استفاده نمی کنند