مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 12:102021-01-09اجتماعي

تشکیل 90 تیم پیشرفت مدارس در بیرجند/ لزوم ایجاد نهضت معلم یاری


مسئول بسیج فرهنگیان خراسان جنوبی با تاکید بر ایجاد نهضت همگانی معلم یاری برای پرورش دانش آموزان در دوران کرونا، گفت: 90 تیم پیشرفت مدرسه توسط بسیج فرهنگیان در بیرجند تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا از دیگر اهداف این پویش دانست و گفت: در این راستا بیش از 90 تیم پیشرفت مدرسه توسط بسیج فرهنگیان در سطح بیرجند تشکیل شده است.

سرهنگ قاسمی با اشاره به اعزام گروه جهاد آموزشی توسط بسیجیان در تابستان سال جاری گفت: امید است تا پایان سال تحصیلی اعزام مرحله دیگری از این گروه ها را داشته باشیم.

وی با اشاره به رزمایش کمک های مومنانه بیان کرد: در مرحله اول و دوم این رزمایش تا مهرماه سال جاری بیش از دو میلیارد و 400 میلیون تومان کمک خیرین جمع آوری شده است.

سرهنگ قاسمی افزود: این مبلغ در راستای توزیع بسته های غذایی، تهیه و توزیع بسته لوازم التحریر و خرید تبلت و گوشی برای نیازمندان هزینه شد.

مسئول بسیج فرهنگیان خراسان جنوبی با اشاره به ضربه زحمت معلمان و مجاهدت هایشان نسبت به دیگر اقشار مورد غفلت قرار گرفته است، افزود: در آموزش مجازی هزینه های بیشتری به خانواده فرهنگیان تحمیل و زمان زیادی برای آموزش صرف می شود.

سرهنگ قاسمی بیان کرد: همچنین علی رغم تمام تلاش های انجام شده، بعد پرورشی از بعد آموزشی عقب تر مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 90 تیم پیشرفت مدارس در بیرجند/ لزوم ایجاد نهضت معلم یاری

تشکیل 90 تیم پیشرفت مدارس در بیرجند/ لزوم ایجاد نهضت معلم یاری