مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 12:102021-01-09فرهنگي

آغاز اکران «دیدن این فیلم جرم است» در تهران/ 4هزار مخاطب در 3 روز


مدیر پخش موسسه «بهمن سبز» با اشاره به اینکه نزدیک به 4 هزار تماشاگر در 3 روز «دیدن این فیلم جرم است» را تماشا کرده اند، بیان کرد سینماهای تهران از امروز باز می شوند.

- مدیر پخش موسسه بهمن سبز با اشاره به اینکه نزدیک به 4 هزار تماشاگر در 3 روز دیدن این فیلم جرم است را تماشا کرده اند، بیان کرد سینماهای تهران از امروز باز می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، غلامرضا فرجی مدیر پخش موسسه بهمن سبز درباره وضعیت فروش فیلم سینمایی دیدن این فیلم جرم است گفت: این فیلم در 3 روز ابتدایی تنها در سینماهای بازگشایی شده حوزه هنری در شهرهای با وضعیت زرد، 3650 تماشاگر به خود جذب کرده و 50 میلیون تومان فروش را به ثبت رسانده است.

وی ادامه داد: این آمار فروش با توجه به تعطیلی سینماهای استان تهران و مازندران و دایر بودن تنها 37 سینما از سینماهای حوزه هنری در کشور بسیار قابل توجه است و پیش بینی می کنیم این روند ادامه دار باشد.

فرجی افزود: این فیلم روز گذشته در پردیس سینمایی هویزه مشهد به تنهایی 750 مخاطب داشت که آمار بی سابقه ای در دوران در شهر تهران، سینماهای این استان از امروز 20 دی ماه اجازه بازگشایی خواهند داشت که می تواند اتفاق مبارکی باشد و این فیلم حداقل در شهر تهران چند سینما برای میزبانی از علاقه مندان داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اکران «دیدن این فیلم جرم است» در تهران/ 4هزار مخاطب در 3 روز

آغاز اکران «دیدن این فیلم جرم است» در تهران/ 4هزار مخاطب در 3 روز