مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 12:152021-01-09حوادث

انهدام 3 باند سارقان مسلح جاده ای در خوزستان


فرمانده انتظامی خوزستان از شناسایی و دستگیری اعضای سه باند سرقت مسلحانه جاده ای در استان خبر داد.

- سردار سید محمد صالحی اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت مسلحانه محموله در جاده های مواصلاتی شهرستان ماهشهر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی ماهشهر با تلاش های شبانه روزی و کار اطلاعاتی منسجم، اعضای سه باند سارقان مسلح و جرائم خشن را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان کرد: ماموران پلیس پس از هماهنگی قضایی در سه عملیات ضربتی و منسجم با همکاری ماموران کلانتری 13 و یگان امداد شهرستان، شش عضو اصلی باندهای مزبور را در مخفیگاه شان دستگیر کردند.

سردار صالحی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات اولیه به 9 فقره سرقت مسلحانه و به عنف، یک فقره قتل و 2 فقره سرقت پلاک خودرو معترف شدند، تصربح کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان، سه قبضه سلاح کلاشینکف به همراه 63 عدد تیر جنگی، دو قبضه سلاح وینچستر به همراه 61 فشنگ مربوطه، دو قبضه سلاح ساچمه ای، دو رشته دستبند فلزی و یک دستگاه بیسم دستی کشف شد.

وی افزود: در ادامه بازرسی ها از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی محموله و اموال مسروقه شامل بیش از دو تن خرما، یک دستگاه خودرو 206، 990 عدد مهتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام 3 باند سارقان مسلح جاده ای در خوزستان

انهدام 3 باند سارقان مسلح جاده ای در خوزستان