مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 12:352021-01-09سياسي

اولویت دستگاههای اجرایی پروژه های اقتصاد مقاومتی باشد


معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح هایی که در قالب اقتصاد مقاومتی معرفی شده اند باید در اولویت دستگاههای اجرایی قرار گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حشمت الله صمیمی دوست بعدازظهر شنبه در نشست شورای اقتصاد مقاومتی استان افزود: پیشرفت فیزیک طرح های اقتصاد مقاومتی استان شتاب گرفته است.

وی با بیان اینکه تلاش می کنیم که این طرح ها تا پایان دولت تکمیل شوند، گفت: در این راستا باید همه تلاش کنیم و طرح ها به صورت مداوم رصد شده و به طور مداوم آخرین وضعیت طرح های اقتصاد مقاومتی در تمامی شهرستان ها به اطلاع فرمانداران برسد.

صمیمی دوست اظهار داشت: اجرای دقیق مصوبات شورای اقتصادی مقاومتی و روند اجرای آنها ضروری است.

وی با بیان اجرای مصوبات و انتخاب راه میان بر برای به ثمر رسیدن طرح های اقتصاد مقاومتی باید تسریع شود، گفت: 17 طرح مهم و حیاتی در بخش های مختلف آب، راه، کشاورزی، صنعت، گردشگری و عمران شهری در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی قرار گرفته اند.

صمیمی دوست افزود: عمده این طرح ها باید در دهه فجر امسال به بهره برداری برسند و اغلب این طرح ها تخصیص 100 درصدی گرفته اند.

وی اظهار داشت: مشکل کمبود اعتبار برای شتاب بخشی اجرای آنها طرح ها وجود ندارد و این طرح ها تأثیر مهمی در اقتصاد استان داشته و در این راستا پروژه های جهش تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت دستگاههای اجرایی پروژه های اقتصاد مقاومتی باشد

اولویت دستگاههای اجرایی پروژه های اقتصاد مقاومتی باشد