مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 12:352021-01-09سياسي

طرح کاپ به صورت پایلوت در حال اجراست


عضو هیئت رییسه شورای شهر تهران گفت: طرح کاپ برای کل شهر تهران نسخه نمی پیچد و به صورت پایلوت و آزمایشی در حال اجرا است بنابراین باید سطح انتظارات از این طرح منطقی نگه داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یکصد و دومین جلسه کمیته محیط زیست و خدمات شهری صبح امروز با حضور رییس و مشاوران این کمیته، معاون خدمات شهری، رییس سازمان مدیریت پسماند و شهرداران و معاونان خدمات شهری مناطق 6، 16، 21 و 22 برگزار شد.

سید آرش حسینی میلانی در این مراسم که به بررسی آخرین وضعیت اجرای طرح کاپ در مناطق پایلوت اختصاص داشت، گفت: اجرای طرح کاپ تقریباً از تیر ماه امسال آغاز شده و بیش از شش ماه از اجرای آن می گذرد.

در این مدت، سازمان مدیریت پسماند باید نسبت به این طرح به یک جمع بندی کلی رسیده باشد و بتواند یک گزارش منسجم از نقاط قوت و ضعف را به شورا و شهرداری ارائه کند.

وی با اشاره به برخی اشکالات در اجرای این طرح اظهار داشت: برخی نارضایتی ها و ناهماهنگی در اجرای طرح کاپ منعکس شده بنابراین توسعه و افزایش محدوده اجرای این طرح به شکلی منطقی و بر اساس شرایط و امکانات باشد.

در واقع، باید مشخص شود که برآیند کار در چه سطحی است.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه طرح کاپ می تواند به عنوان یکی از پروژه های رخداد تهران 1400 در آغاز قرن جدید مورد توجه و رونمایی کلی قرار بگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح کاپ به صورت پایلوت در حال اجراست

طرح کاپ به صورت پایلوت در حال اجراست