مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 12:502021-01-09سياسي

بیمه شدگان 18 برابر آورده خود از صندوق روستاییان دریافت می کنند


مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر گفت: فرد در دوران بازنشستگی تقریبا 18 برابر آورده خود از صندوق بیمه اجتماعی دریافت خواهد کرد و این به دلیل نقش نهفته کارفرمایی دولت و یارانه نهان در دل این صندوق است.

- مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر گفت: فرد در دوران بازنشستگی تقریبا 18 برابر آورده خود از صندوق بیمه اجتماعی دریافت خواهد کرد و این به دلیل نقش نهفته کارفرمایی دولت و یارانه نهان در دل این صندوق است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی شیرکانی در نشست خبری شورای عالی استان ها که با حضور نمایندگان استانی تشکیل شد، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: رهبر معظم انقلاب اخیرا در بیانات خود با تشریح وضعیت کشور تاکید کردند که مسئله اقتصاد کشور، نداشتن راهکار ها نیست، راهکارها را کارشناسان پیشنهاد می دهند آنچه ما نیاز داریم همت پیگیری و اهتمام جدی است.

ایشان با ابراز نگرانی از محروم ماندن بسیاری از مردم از پوشش بیمه های اجتماعی در ایامی که “ معیشت مردم حقّاً و انصافاً دچار ضیق و تنگی “ شده است، موضوع چگونگی گذران زندگی برای این افراد را به مسئولین تذکر دادند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایرگفت: در چنین شرایطی است که بیمه های اجتماعی باید به کمک مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه شدگان 18 برابر آورده خود از صندوق روستاییان دریافت می کنند

بیمه شدگان 18 برابر آورده خود از صندوق روستاییان دریافت می کنند