مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 13:052021-01-09سياسي

اولین فراخوان جذب ایده ها و محصولات فناورانه در حوزه علوم اعصاب و شناختی


مهلت ثبت ایده در نخستین فراخوان جذب ایده ها، محصولات و پایان نامه های فناورانه در حوزه علوم اعصاب و شناختی تا 25 بهمن ماه است.

- مهلت ثبت ایده در نخستین فراخوان جذب ایده ها، محصولات و پایان نامه های فناورانه در حوزه علوم اعصاب و شناختی تا 25 بهمن ماه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نخستین فراخوان جذب ایده ها، محصولات و پایان نامه های فناورانه در حوزه علوم اعصاب و شناختی زیر نظر یک مرکز دانشگاهی با هدف شناسایی، جذب و حمایت از تجاری سازی ایده های نوآورانه و فناورانه و زمینه سازی برای استفاده از ظرفیت های پزشکی، علوم پایه و مهندسی داخل کشور و به منظور ایجاد رقابت جهت ورود تیم ها و شرکت های فناور به حوزه دانش علوم اعصاب توسط مرکز رشد علوم اعصاب و شناختی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود.

حوزه های مورد پذیرش، سلولی و مولکولی، توانبخشی و بهبود عملکرد، رابط و مغز و یارانه، هوش مصنوعی و رباتیک، تصویربرداری و اپلیکیشن و سامانه های کاربردی جهت سهولت در امور بیماران عصبی هستند و فعالیت هایی پذیرفته می شوند که در قالب ایده های نوین و کاربردی، اختراعات و ابتکارات و یا پایان نامه ها و پروژه هایی که منجر به ایجاد محصول یا خدماتی کاربردی و با ارزش شوند، باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین فراخوان جذب ایده ها و محصولات فناورانه در حوزه علوم اعصاب و شناختی

اولین فراخوان جذب ایده ها و محصولات فناورانه در حوزه علوم اعصاب و شناختی