مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 13:252021-01-09دانش

معرفی روش نوین درمان بیماری های چشم از سوی فناوران پارک علم و فناوری مازندران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روش نوین درمان بیماری های چشم در نخستین کوبینار روش نوین درمان کنژشالازی به روش پلاسما پس از پنج سال کار تحقیقاتی، - روش نوین درمان بیماری های چشم در نخستین کوبینار روش نوین درمان کنژشالازی به روش پلاسما توسط یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری مازندران انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روش نوین درمان بیماری های چشم در نخستین کوبینار روش نوین درمان کنژشالازی به روش پلاسما پس از پنج سال کار تحقیقاتی، پژوهش، انجام مطالعات متنوع علمی و اجرای فاز های حیوانی و انسانی توسط فناوران یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری مازندران بر روی چند بیمار انجام شد.

مصطفی فرهی، مدیر شرکت دانش بنیان مداریا در این کوبینار با ارائه توضیحاتی پیرامون این روش، اظهار داشت: برای نخستین بار متخصصان یک شرکت دانش بنیان ایرانی موفق به کشف یک روش نوین درمانی بیماری های چشم در جهان شدند.

فرهی توضیح داد: بر اساس این روش انواع بیماری های چشم بدون نیاز به اتاق عمل و در مطب پزشکان، بدون درد و بیهوشی و با هزینه ای کمتر از سابق درمان می شود.

مدیر شرکت دانش بنیان مداریا افزود: به وسیله این روش درمانی هزینه درمانی انواع بیماری های سطح چشم حدود 60 درصد کاهش پیدا می کند و دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی روش نوین درمان بیماری های چشم از سوی فناوران پارک علم و فناوری مازندران

معرفی روش نوین درمان بیماری های چشم از سوی فناوران پارک علم و فناوری مازندران