مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 13:352021-01-09سياسي

خط انتقال آب از عمان به یزد در مرحله رایزنی با سرمایه گذار است


مدیر عامل شرکت آب منطقه ای یزد با اشاره به این که خط انتقال آب از عمان به یزد برای مصرف صنایع از چندی پیش در دست مطالعه قرار گرفته است، گفت: این طرح هم اکنون در مرحله رایزنی با سرمایه گذار است.

- ایسنا/یزد مدیر عامل شرکت آب منطقه ای یزد با اشاره به این که خط انتقال آب از عمان به یزد برای مصرف صنایع از چندی پیش در دست مطالعه قرار گرفته است، گفت: این طرح هم اکنون در مرحله رایزنی با سرمایه گذار است.

محمدمهدی جوادیان زاده در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه از سال 97 موضوع تدوین طرح سازگاری با کم آبی هر استان در دستور کار هیئت دولت قرار گرفته است، اظهار کرد: هر استان باید با تشکیل کمیته تخصصی این طرح را با هدف پایدار کردن منابع آب زیرزمینی، تدوین کند.

وی عنوان کرد: تدوین طرح سازگاری با کم آبی در یزد نیز از همان زمان در یزد آغاز شد و به زودی طرح هایی در زمینه آب شرب، کشاورزی و صنعت تدوین و به کارگروه ملی ارسال می شود.

جوادیان زاده تاکید کرد: از آنجا که این طرح به امضای همه دست اندرکاران حوزه آب می رسد، همه مکلف به اجرای آن هستند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد یادآور شد: با توجه به اینکه سالانه 230 میلیون مترمکعب بیش از ظرفیت سفره های آب زیرزمینی یزد، از این منابع برداشت می شود در حال حاضر برنامه ما تا پن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط انتقال آب از عمان به یزد در مرحله رایزنی با سرمایه گذار است

خط انتقال آب از عمان به یزد در مرحله رایزنی با سرمایه گذار است