مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 14:002021-01-09پزشكي

استقرار متخصصان طب اورژانس در بیمارستان میلاد


سرپرست اورژانس بیمارستان میلاد از ایجاد تحول در خدمات اورژانس خبر داد و گفت: از نیمه اسفند ماه سال گذشته، متخصصین طب اورژانس در بیمارستان مستقر و به بیماران خدمات ارائه می دهند.

- سرپرست اورژانس بیمارستان میلاد از ایجاد تحول در خدمات اورژانس خبر داد و گفت: از نیمه اسفند ماه سال گذشته، متخصصین طب اورژانس در بیمارستان مستقر و به بیماران خدمات ارائه می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر نسیم غفوریان با بیان اینکه با استفاده از متخصصین طب اورژانس درکمتر از 6 ساعت بیماران اورژانس بیمارستان میلاد تعیین تکلیف و موارد زیادی هم بیماران در کمتر از 2 ساعت تعیین تکلیف شده و در صورت نیاز به بخش منتقل می شوند افزود: متاسفانه با وجود دستورالعمل جامع اورژانس بیمارستانی وزارت بهداشت و استقرار متخصصین طب اورژانس در بسیاری از بیمارستان های تهران و کشور ، بیمارستان میلاد فاقد متخصصین طب اورژانس بود که با پیگیری و دستور دکتر حمزه زاده مدیر عامل بیمارستان، زمینه خدمات آنان به بیمه شدگان تامین اجتماعی و بیماران فراهم شد.

غفوریان تعیین تکلیف سریع بیماران اورژانس، کاهش ضریب اشغال تخت های اورژانس، افزایش آمار احیای قلبی موفق و افزایش رضایتمندی بیماران را از مزایای استفاده از متخصصین طب اورژانس برشمرد و گفت: با استفاده ازمتخصصین طب اورژانس، تشخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار متخصصان طب اورژانس در بیمارستان میلاد

استقرار متخصصان طب اورژانس در بیمارستان میلاد