مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 15:452021-01-09سياسي

وزیر ارتباطات مدیران استانی وزارت متبوع را از کرمان به تهران فراخواند


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات براساس پیگیری های صورت گرفته مدیران استان کرمان را در حوزه این وزارتخانه به تهران فراخوانده تا احصا، - ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات براساس پیگیری های صورت گرفته مدیران استان کرمان را در حوزه این وزارتخانه به تهران فراخوانده تا احصا، بررسی و برآورد دقیق مشکلات را در تهران انجام دهند و روز دوشنبه 23 دی ماه نشست جمع بندی و تصمیم گیری برای رفع مشکلات با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و بنده در محل دفتر آقای آذری جهرمی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، در تماس تلفنی امروز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با استاندار کرمان، طرفین در خصوص مشکلات زیرساختی حوزه ارتباطات استان کرمان و دسترسی دشوار 800 روستا به اینترنت و آنتن دهی تلفن همراه بحث و گفتگو کردند.

استاندار کرمان در این رابطه اظهار کرد: در تماس تلفنی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مقرر شد برنامه عملیاتی جهت رفع مشکلات مردم استان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تدوین شود.

دکتر علی زینی وند با اشاره به دسترسی نداشتن حداقل 90 هزار دانش آموز استان به شبکه شاد تاکید کرد: باید برنامه عملیاتی جهت رفع مشکلات مردم استان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به ویژه در مناطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارتباطات مدیران استانی وزارت متبوع را از کرمان به تهران فراخواند

وزیر ارتباطات مدیران استانی وزارت متبوع را از کرمان به تهران فراخواند