مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 15:552021-01-09بين الملل

انصارالله یمن تحریم آمریکا علیه رییس الحشد الشعبی عراق را بشدت محکوم کرد


انصار الله یمن دربیانه ای، شدیداً اقدام آمریکا در وضع تحریم ها علیه رییس سازمان الحشد الشعبی را محکوم کرد و گفت که این گونه اقدامات مانع از اخراج نیروهای آمریکایی از عراق نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش انصارالله یمن در بیانیه ای تحریم های ایالات متحده آمریکا علیه رییس سازمان الحشد الشعبی را محکوم کرد.

شبکه المسیره یمن امروز شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که دفتر سیاسی انصارالله این کشور تحریم های واشنگتن علیه فالح الفیاض را شدیداً محکوم کرده است.

در این بیانیه آمده است: ما تحریم های آمریکا علیه رییس سازمان الحشد الشعبی را اقدام خصمانه می داند که به کارنامه سیاه این کشور در برابر عراق و مردم عزیز این کشور است .

انصارالله یمن تأکید کرد: ما یقین داریم که این تحریم ها هرگز بر اداره مردم عراق در آزادسازی وطن شان و اخراج نظامیان اشغالگر از کشورشان تأثیر نخواهد داشت و ایالات متحده آمریکا باید به فکر بحران های داخلی خود باشد .

وزارت خزانه داری آمریکا دیروز جمعه در بیانیه ای با اعلام قرار گرفتن الفیاض در لیست تحریم های آمریکا مدعی شد که تحریم علیه این مقام عراقی با موضوع نقض حقوق بشر مرتبط است.

استیون منوشین وزیر خزانه داری آمریکا در بیانیه ای درباره این تحریم اعلام کرد: آمریکا نقش کنندگان حقوق بشر در عراق را مورد با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله یمن تحریم آمریکا علیه رییس الحشد الشعبی عراق را بشدت محکوم کرد

انصارالله یمن تحریم آمریکا علیه رییس الحشد الشعبی عراق را بشدت محکوم کرد