مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 16:152021-01-09حوادث

کشف 22 دستگاه ماینر استخراج بیت کوین در ورامین


رییس شرکت توزیع برق شهرستان ورامین تهران گفت: با کشف یک مزرعه استخراج پول مجازی بیت کوین در ورامین، 22 دستگاه ماینر کشف و ضبط شد.

مسلم حاجی مزدرانی به ایرنا گفت: نیروهای شرکت توزیع برق شهرستان ورامین با بررسی وضعیت مصرف برق در مناطق مختلف شهرستان، موفق به شناسایی و کشف یک مزرعه استخراج پول مجازی (بیت کوین) شدند.

وی اظهار داشت: این مزرعه در یکی از مناطق حاشیه ای شهرستان اقدام به استخراج پول مجازی می کرد و با استفاده از 22 دستگاه ماینر، در هر شبانه روز 170 آمپر مطابق مصرف 20 منزل مسکونی برق مصرف می کرد.

رییس شرکت توزیع برق ورامین گفت: با قطع برق این مزرعه غیرقانونی، برای متصدی آن پرونده تخلف تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

مزدرانی تصریح کرد: طی دو سال گذشته با کشف چندین مزرعه استخراج بین کوین، بیش از 2 هزار و 500 دستگاه ماینر در ورامین کشف و ضبط شده که این امر مانع از هدررفت انرژی برق در این شهرستان شده است.

پول مجازی (بیت کوین) پیش از این با استفاده از رایانه های خانگی تولید می شد اما در سال های اخیر دستگاه هایی مخصوص تولید این پول مجازی (ماینر) ساخته شده است که واردات و استفاده از آنها در ایران غیر مجاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 22 دستگاه ماینر استخراج بیت کوین در ورامین

کشف 22 دستگاه ماینر استخراج بیت کوین در ورامین