مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 16:252021-01-09سياسي

شوراهای حل اختلاف تخصصی در گیلان تشکیل شود


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان گفت: شوراهای حل اختلاف تخصصی در استان گیلان به ویژه در حوزه رسانه تشکیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سجاد سرافراز عصر شنبه در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان با سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: ستاد امر به معروف برای گسترش صلح و سازش در دعاوی کیفری و حقوقی تلاش می کند و صلح و سازش سفارش انبیا الهی به مؤمنان یکی از مهمترین معروفات است.

وی با تاکید بر اینکه 46 گروه جهادی استان گیلان در حوزه امر به معروف و نهی از منکر ثبت شده و دارای مجوز فعالیت است، افزود: معتقدیم اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی تبیین و گسترش یابد بسیاری از مشکلات جامعه حل می شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اقدام قوه قضاییه در اصلاح قانون شوراهای حل اختلاف پس از دوره آزمایشی و ارائه لایحه اصلاحیه به دولت و مجلس شورای اسلامی، گفت: در لایحه جدید شاهد توجه ویژه به رویکرد صلح و سازش شورای حل اختلاف با استفاده از ظرفیت معتمدان محلی هستیم.

سرافراز با اشاره به تشکیل 72 شورای امر به معروف در دستگاه های اجرایی و 16 ستاد شهرستانی امر به معروف و نهی از منکر در استان گیلان، تصریح کرد: به زودی ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان جدیدالتاسیس خمام نیز تش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوراهای حل اختلاف تخصصی در گیلان تشکیل شود

شوراهای حل اختلاف تخصصی در گیلان تشکیل شود