مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 16:502021-01-09اقتصادي

سهم 70 درصدی خانه ها از گاز مصرفی استان مرکزی


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: 70 درصد گاز استان در خانه ها مصرف می شود و با صرفه جویی 10 درصدی می توان به تامین گاز نیروگاه شازند کمک کرد.

- ایسنا/مرکزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: 70 درصد گاز استان در خانه ها مصرف می شود و با صرفه جویی 10 درصدی می توان به تامین گاز نیروگاه شازند کمک کرد.

بهروز اکرمی بیستم دی ماه در جلسه کاگروه طرح جامع کاهش آلودگی هوای کلانشهر اراک با بیان اینکه مصرف گاز استان مرکزی 20 میلیون مترمکعب در روز است، اظهار کرد: گفته شد، مصرف نیروگاه برابر با مصرف خانگی است، اما طبق اطلاعات دریافت شده از شرکت گاز استان، مصرف خانگی گاز استان روزانه به 13 میلیون مترمکعب می رسد.

وی تصریح کرد: به دنبال شق القمر هم نباشیم، با کاهش 10 درصد از مصرف خانگی، یک میلیون و 300 هزار مترمکعب گاز صرفه جویی می شود که می تواند به نیروگاه اختصاص یابد، در حال حاضر 70 درصد مصرف گاز استان مرکزی مربوط به مصارف خانگی است ولی برای کاهش این مصرف 70 درصدی چه اقدامی انجام داده ایم؟ اکرمی با تاکید بر اینکه نگاه به موضوعات باید کلان و کارشناسی باشد، گفت: اگر نیروگاه شازند به هر دلیل دچار اسیب شود، چه کسی ضرر می کند؟ مسلما همین مردم اراک متضرر می شوند، پس این چنین نباشد که یک چیز را برای آبادانی چیز دیگر خراب کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 70 درصدی خانه ها از گاز مصرفی استان مرکزی

سهم 70 درصدی خانه ها از گاز مصرفی استان مرکزی