مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 17:002021-01-09سياسي

وجود راه های دسترسی مناسب برای توسعه ورزقان ضروری است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: شهرستان ورزقان ظرفیت های بسیاری برای توسعه دارد که شرط تحقق این امر، وجود راه های دسترسی مناسب است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: شهرستان ورزقان ظرفیت های بسیاری برای توسعه دارد که شرط تحقق این امر، وجود راه های دسترسی مناسب است.

جواد رحمتی در نشست بررسی مسائل و مشکلات بخش خاروانا شهرستان ورزقان، با اشاره به نقش غیرقابل انکار راه دسترسی مناسب در توسعه یافتگی مناطق، اظهار کرد: دولت با منابع محدود در اختیار همواره سعی دارد بیشترین بازدهی را از این منابع محدود داشته باشد.

وی افزود: مس سونگون عاملی مهم در احداث بزرگراه خواجه-ورزقان به شمار می رود و تلاش می کنیم با استفاده از ظرفیت این مجموعه اقتصادی مهم این بزرگراه را به مرز نوردوز رسانده و در اجرای دیگر پروژه های زیرساختی منطقه و استان از مزایای این معدن استفاده کنیم.

وی بیان کرد: هزینه 600 میلیارد تومانی بزرگراه خواجه- ورزقان با تلاش های مجموعه استانداری و اخذ مصوبه از هیأت دولت جزو هزینه های قابل قبول شناخته شده و از پرداخت مالیات معاف شده است.

رحمتی افزود: در کمیسیون تبصره 5 ماده 14 شورای معادن استان تخفیف 20 درصدی از پرداخت حقوق دولتی برای مس سونگون به تصویب رسیده تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود راه های دسترسی مناسب برای توسعه ورزقان ضروری است

وجود راه های دسترسی مناسب برای توسعه ورزقان ضروری است