مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 17:202021-01-09فرهنگي

حضور 2110 فیلم خارجی در پنجاهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، امسال 2110 فیلم خارجی در قالب های داستانی، - حضور 2110 فیلم خارجی در پنجاهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد قطعی بوده و کار بررسی آثار در هیأت انتخاب آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، امسال 2110 فیلم خارجی در قالب های داستانی، مستند و پویانمایی برای شرکت در پنجاهمین دوره جشنواره فیلم رشد ارسال شده که داوری و ارزیابی این فیلم ها آغاز شده است.

روح الله مالمیر رییس هیأت انتخاب پنجاهمین جشنواره فیلم رشد با تأیید این خبر اعلام کرد: جشنواره بین المللی فیلم رشد به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد هر ساله میزبان تعداد زیادی فیلم از کشور های مختلف جهان بوده و هست.

خوشبختانه امسال نیز با استقبال کارگردانان و تهیه کنندگان زیادی از کشور های مختلف جهان روبه رو شده ایم که در مجموع 2110 فیلم خارجی برای بررسی در هیأت های انتخاب دانلود و مورد بررسی قرار گرفته است.

رییس هیأت انتخاب جشنواره پنجاهم در این خصوص توضیح داد: بنابر آمار دبیرخانه پنجاهمین جشنواره فیلم رشد، 1021 فیلم داستانی کوتاه و بلند، 664 فیلم مستند کوتاه و بلند، 355 فیلم پویانمایی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 2110 فیلم خارجی در پنجاهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد

حضور 2110 فیلم خارجی در پنجاهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد