مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 17:552021-01-09حوادث

تصادف در محور دهدشت_ سمغان یک کشته بر جای گذاشت


فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت:در اثر برخورد یک دستگاه تاکسی پیکان با عابر پیاده در جاده سمغان - دهدشت عابر 16 ساله جانش را از دست داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت:در اثر برخورد یک دستگاه تاکسی پیکان با عابر پیاده در جاده سمغان - دهدشت عابر 16 ساله جانش را از دست داد.

سرهنگ جهان دیماز با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر برخورد یک دستگاه تاکسی پیکان با عابر پیاده در جاده سمغان- دهدشت، بلافاصله مأموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران مشخص شد یک جوان 16 ساله در حال تردد از عرض جاده که یک دستگاه تاکسی پیکان با وی برخورد نموده و بلافاصله از محل متواری گردیده که با تلاش مأموران خودروی پیکان متوقف و به پارکینگ دلالت گردید که عابر بلافاصله توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه عابر حادثه دیده طی اعلام از عوامل بیمارستان، به علت شدت جراحات فوت نموده خاطرنشان کرد: پرونده در این خصوص تشکیل و تحت رسیدگی می باشد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف در محور دهدشت_ سمغان یک کشته بر جای گذاشت

تصادف در محور دهدشت_ سمغان یک کشته بر جای گذاشت